
Pravidla pro podání stížnosti
Soubor ke stažení (pdf)
Klienti pečovatelské služby jsou při sjednávání služby informováni o možnosti podat stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování služby, aniž by tím byli jakýmkoli způsobem ohroženi. V případě nespokojenosti s kvalitou nebo způsobem poskytování služby může uživatel, opatrovník či jiná blízká osoba podat stížnost, připomínku nebo podnět.
Stížnost je možno sdělit:
Osobně
ředitelce pečovatelské služby, která o ústní stížnosti provede záznam.
Telefonicky
kancelář ředitelky – 732 407 719
kancelář pečovatelek – 481 671 962
Písemně
Obránců míru 1188, 512 51 Lomnice nad Popelkou
Elektronicky
Stížnost je možno podat anonymně. Ředitelka vede písemnou evidenci stížností. Při vyřizování stížnosti musí být vyslyšen nejen stěžovatel, ale i osoby, proti kterým stížnost směřuje a další osoby, které mohou podání stížnosti doplnit nebo mohou pomoci v jejím řešení. Doba na vyřízení stížnosti je 30 dní od jejího podání.
V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti se může stěžovatel obrátit na:
- zřizovatele Pečovatelské služby, kterým je město Lomnice nad Popelkou ✓ Krajský úřad Libereckého kraje – vedoucí Odbor sociálních věcí, U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2
- Ministerstvo práce a sociálních věcí České republiky – Na Poříčním právu 1, 128 01 Praha 2
- Český helsingský výbor, z. s. – Štefánikova 21, 150 00 Praha 5
- Kancelář veřejného ochránce práv – Údolní 39, 602 00 Brno